Bio ikväll

Efter inlägget igår åkte jag och Molly (kusinen) hem till mig och tittade på (surprice) Vänner. Eller rättare sagt Molly tittade, jag somnade i soffan och vaknade först när Molly skulle gå. Så trevlig ar jag på kvällarna, till mitt försvar så hade jag jobbat väldigt hårt under dagen med att packa avgassystem-delar (vilket är väldigt tungt arbete) och sedan var faktiskt soffan väldigt skön... I och för sig så hade jag nog somnat i soffan oavsett vad jag gjort men jag hade kanske inte somnat så tidigt som 21.00 :S Sorry Molly...

Som jag sa i förra inlägget så fick ju Calypso (min hund) lite annan mat igår, men hon gasade inte mer än vanligt inatt, så det var ju trevligt XD Annat är det när jag och Emmelie (syrran) har filmkväll då hon fiser illa hela tiden... eller om det är kalas då hon ligger under bordet och släpper smygare (silent but deadly). Det måste ha något med att göra att hon blir avslappnade när det är besök (lite väl avslappnad). Inte så trevligt men jag älskar henne ändå :)

Idag tog vi kort för företaget. Vi skulle göra ett nytt reklamkort som vi ska skicka ut till folk, så de ska få upp ögonen för vårat förtag (så att vi kan få behålla jobben och även kunna ge fler jobb). Så det kom hit en fotograf som skulle ta kort på oss "i rörelse" som han sa, vilket betyder vi i scen sätter att vi gör något väldigt viktigt och försöker se upptagna ut. Jag ville inte vara med men det tyckte Chefen då jag är den enda tjejen som jobbar även ute på lagret med grabbarna... Så jag poserar stelt med Peter på jobbet vid  packningen och låtstas att jag säger något viktigt om några papper jag håller i. Aja, jag är ju iaf ny frissad, så jag får väl täka på att håret iaf inte ser för jävlig ut... Jag fick även posera vid min dator för att kunder skulle se att vi använder datorprogram för att hålla reda på vårat lager, mycket lustigt :P Aja det gick bra iaf. så vi får väl se hur bilderna blir...

Ikväll ska jag på bio med Molly hennes pappa Tom och Emmelie, vi ska se Sommaren med Göran eller vad den nu hette. Film med Peter Magnusson  ska nog vara en komedi, så vi får se vad den får för recension (stavas det så?) av mig :)




Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0