Banken

Jag var på banken idag och skulle sätta in min skatteåterbäring. Lång kö som vanligt, men nu är det gjort iaf och så har man blivit lite rikare (och nej jag tänker inte säga hur mycket jag fick). Att bro på banken, har ni hört att man inte får lämna in riktiga pengar på banken (jag hade ju en check som tur var). Man kan inte heller ta ut pengar på banken längre, detta får mig att undra varför man har banken om man inte får hålla på med pengar där ^^. Det är samma som typ posten... men får inte hämta ut post på posten och man får inte lämna in post på posten... men vad ska man ha posten till då?! Visst jag har hört att de sorterar brev och kör ut brev på posten men hallå! Varför får man inte hämta/lämna post där längre då? Det är ju typ som om man skulle ha en toalett men pissar ute...onödigt tycker jag, vad tycker ni?

Jag fick måla om naglarna igår, tydligen så tålde inte nagellacket två dagars land-rensning haha. Så det var bara att sätta igång att måla nytt. jag hade väl inte så bra fantasi igår på kvällen men jag var rätt trött oxå. Men de blev inte fula iaf, men inte så fina som förra gången. Den här gången blev de lila/rosa med gröna prickar på, se blid nedan (syns inte allt för bra dock).



Här är det då mörk lila grund med rosa över halva naglen och grön/guldiga små prickar i mönster, syns inte allt för bra här närbild under som man ser mönstret lite bättre på.

Mönstret syns iaf lite bättre här..

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0