Många ljuskällor blir det...

Helt utmattade efter en tuff dag på jobbet, hade en STOR krånglig lampa med miljoner delar och inget var i samma storlek eller längd. Den ska tydligen vara ojämn (designad sån). Jag fick denna svåra lampa för att den är så hög och jag är längst av monterarna... Inte för att jag vet om mina 185cm är till någon större nytta när lampan är 225cm hög...men men det löser sig nog.


Så här ska den se ut när den är färdig, Klerk P33 heter den med 33 ljuskällor och oehört många kablar som går åt alla håll som ett skatbo just nu haha.

Fast om jag fick bestämma hade jag hellre satt stearinljus i den, det hade varit sjukt mysigt, ser det framför mig som en scen tagen ur Fantomen på operan med alla ljusstakar :)


Nä nu ska jag unna mig en piggelin (endast 1 point) i soffan och mysa ner mig med älsklingen till en skräckis :)

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: pelle

Det var mig då inget litet schabrak!



HAHA! Vi behöver alla se ditt pentagram, känner jag ;D

2012-05-30 @ 19:03:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0