Paranormal entity

Kollade på en film med min älskling igår. Skulle vara något liknande Paranormal activity, Jag kan säga att P-Entity är 1000 ggr mer skrämmande än P-activity! Kan bero på att P-activity är så seg mellan händleserna (det är för lång tid mellan spökanderna och för mycket tjafs som inte har med filmen att göra) Det som gör P-entity så skrämmande är att man knappt hinner lugna ner sig innan man blir skit rädd igen... Visst jag vet att jag är extremt lättskrämd när det kommer till spöken men denna ÄR faktiskt skrämmande. Jag är glad att jag hade min älskling och min vovve som vaktade mig hela natten :S

Visst kan min rädsla grunda sig i flera orsaker:
1 jag är extremt mörkrädd,
2 jag har tittat på för många filmer,
3 jag har ett otäckt spöke hemma i min lgh som har för vana att skrämma skiten ur mig och min kille,
4 saker som händer utan att man ser varför ÄR otäckt!!

Jag kan iaf rekomendera denna filmen om ni vill sitta ensamma i ett stort mörkt hus och vill bli så skrämmda att ni funderar på att flytta in i föräldrarnas sovrum för alltid...haha :S

skrämmande är bara förnamnet! kolla in video klippen från filmen :S


sov gott......om ni kan :S

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0