Förkyld...

Jaha fortfarande förkyld, shit va roligt det är....NOT!
Just nu är symptomen: Halsont, täpt näsa, rinnande näsa, torr hosta och allmänt irriterande hals... Svininfluensa någon? Ne, tydligen inte man ska ju tydligen ha feber om det är det, kanske mini-gris-sjukan? Äh, jag får fråga doktor google senare vad jag är för sjuk haha. Det som är så irriterande är att hosta bara för att det kliar i halsen. Sen är det jäkligt irriterande att vara täpt i näsan, man låter ju typ som Magnus i fem myror, det är väl lika bra att köpa sig en fluga och imitera honom hela dagarna?

Är det någon som fattar varför man är täpt i bara en näsborre i taget? Jag vet inte om alla är sånna men jag blir typ alltid sån när jag blir förkyld. Kanske är det en säkerhets mekanism man har inbyggd för att man inte ska kvävas om man råkar stänga munnen? Lite lustigt är det oxå att man kan snyta sig typ dygnet runt utan att det tar slut, eller utan att det täppta släpper? Lustigt lustigt...

Någon som slutat läsa för länge sedan? Jag förstår om ni väljer att skumma igenom ev. slutar läsa, det är väl inte världens trevligaste eller roligaste ämne att prata om. Men men är man en gnällspik så måste sånt här tas upp :P Jag får väl hitta på någon spännande historia igen om hur mycket jag har varit med om...det är bara att ta fram mytoman genen och använda den till att lura några läsare..

Jag, Molly och Björn kom överens om att vi skulle pimpla(fiska inte supa) och åka skridskor i helgen om bara isen ligger kvar. Eller ja Molly och jag vill åka skridskor och grilla korv (KÅÅV som Molly säger) och Björn vill pimpla och grilla fisk. Vi får väl se hur det går, säkert smälter isen nu bara för att jag nämnde det :P

 

Ha ha ha... nu trodde ni att jag skulle komma med någon roligt historia. Tji fick ni! Nu ska jag gå och köpa havre så jag kan pimpla efter sjöhästar i helgen eller en flodhäst, fast då måste jag leta fram tratten så jag får upp den genom hålet...

 

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Thelly

KAAV säger jag faktiskt (A)

2010-01-14 @ 21:22:55
Postat av: Anonym

Hej gumman! Battre annu? Massa C vitaminer sa ska du se att du blir battre. Hur gar det pa jobbet??? Kram

2010-01-16 @ 11:23:01
URL: http://jonnawalden.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0