Utmaning...

Denna utmaning är något som cirkulerar just nu blad bloggarna här. Den gick i alla fall ut på att skriva ett par saker som man är duktig på. Spräcka gamla jantelagshelvetet med andra ord. (självförtoende bouster?) Länka gärna till mig. Så nu kör vi.

1. Jag är väldigt duktig på att ljuga för mig själv. Typ nä du blir inte tjock om du vräker i dig den där påsen med chips, eller nej den kille är inte ett psycho han har bara en dålig dag...

2. Jag är duktig på att sjunga. Hänvisar till punkt 1 haha. Men alvarligt talat så sjunger jag bättre än många på Idol iaf haha.

3. Jag är duktig på att baka. Man har ju gått tre års gymnasie utbildning för det och gått ett extra år KY-utbildning i konditori och tagit gesäll brev i ämnet. Så här borde jag inte kunna syfta på punkt 1??

4. Jag är duktig på att slarva bort saker :) och är det borta så ligger det med säkerhet i en plastpåse någon stans..

5. Jag är bra på att blåsa rött på polisens alkotest. Inte för att jag är full när jag kör men för att jag har så kraftiga lungor (4.1liter kapacitet) så att jag blåser sönder apparaten (men till mitt försvar så säger faktiskt polisen "blås så hårt du kan", då får de väl ändå skylla sig själva?).

Jag vet "lite" oseriöst, men fan så mycket roligare än om man seriöst sitter och pratar om hur fantastiskt duktig man är på allt haha. Duger inte svaren kan ni ju göra det själva :P

Tack för mig

Totally cool baby!


Blessed be!


Kommentarer
Postat av: angelica

Massa bra svar där tyckte jag;)



[svar] Ja omeprasol äter jag nu som om det vore godis;)

2009-09-25 @ 17:09:00
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: Ness

Åhj tack så mkt det värmer verkligen! :D

2009-09-25 @ 17:11:42
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

åh vad roligt grattis till det! :D

nja idag äre sämre :(

2009-09-25 @ 17:23:57
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: jahwanna

sv:

jo tack jag mår bra, sj?

2009-09-25 @ 17:25:36
URL: http://berightthere.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0