Vitlök!!!

Igår fick jag mat av Emmelie som jag skrev i ett av inläggen igår. Det var jätte gott, TACK Emmelie! Och sedan bestämde vi oss för att vi skulle till stan och shoppa och naturligtvis ville och fick Molly följa med :)

Det ska bli roligt att äntligen få komma ut och shoppa lite :) Och om man har tur så kanske man får äta ute på stan haha..(jag är inte alls besatt av mat haha). Att bro på mat.. idag hade jag till lunch: Kycklingfile marinerad med örter och vitlök, Ugnsbakad potatis med olivolja och vitlök, och gratinerade görnsaker...med vitlök..och så åt jag det med tzatziki (oxå vitlök)... Så för att samman fatta det så åt jag vitlök, vitlök, vitlök med vitlök... ha ha gissa om jag stank haha.


Men jag kan inte hjälpa det, jag ÄLSKAR vitlök, och jag är nog en av de få personerna som inte känner doften av en som ätit vitlök (konstigt eftersom jag tydligen går runt och luktar vitlök själv helatiden). Men allvarligt jag känner inte om någon ätit vitlök, jag känner ju inte ens själv att jag jag luktar vitlök... den doften är och förblir en sak som jag inte kan upptäcka haha. Jag har ätit något med vitlök i nu i fem dagar och nu känns det faktiskt som om förkyldningen håller på att släppa, så tydligen är det ju bra med vitlök oxå :) (Tydligen skulle jag inte kunna bli vampyr, då skulle jag ta kål på mig själv haha).

Blessed be!




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vitlök är gott för tusan! :)

2009-09-08 @ 19:28:42
URL: http://metrobloggen.se/cassie

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0