Tacos!!!

Gjorde tacos igår när jag äntligen kom hem efter mat-handlingen. Shit va gott det är! Sen kan man ju alltid försöka inbilla sig att det är nyttigt eftersom man äter så mycket grönsaker till haha..(som om det skulle hjälpa med vit-tortilla bröd och köttfärs med flott i haha). Aja, det blev massa mat över så nu har jag matlådor till tre dagar. Äter en av lådorna nu, innehållet altså inte själva lådan haha.

Jag köpte Listerine igår oxå, men fan va stark den är! På reklamen så exploderar ju den i munnen när de sköljer med den, men jag visste inte att det var på riktigt! Det känns iaf så när man får det i munnen, det är så strakt att det typ sprutar saliv ur munnen efteråt som om munnen försöker stöta bort medlet...känns inte som att det är så bra? Jag får väl använda upp den, men sen tror jag att jag försöka med någon annan sort som är mer mun-vänlig (annars kanske tänderna fräts bort med tanke på hur starkt det är..)

Så här känns det, fast jag ser inte så glad ut när det exploderar...


Jag använder den här gröna, så jag vet inte om det är bättre med någon av de andra färgerna?


Jag upptäckte en ny bra blogg igår, det är Fokis lillasyster Fay. Jag gillade hennes blogg, visst hon uppdaterar kanske inte lika ofta som andra men hon skriver lite mer om henne och om saker hon funderar på osv... vill bara göra lite reklam för hennes blogg för den är sån som jag gillar att läsa.
ffayis.blogg.se
Den bloggen är som min kusins blogg som jag oxå avgudar, även om vi typ pratar varje dag så gillar jag att se vad hon har haft för sig och vad hon tänker på haha, mycket bra blogg det oxå!!! *TIPS*
thelly.blogg.se

Vilka är era favorit bloggar??

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bta med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 12:58:36
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bta med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 12:59:04
Postat av: hanna

heey, allt bra med dig idag ?

2009-09-10 @ 13:16:59
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0