Snart uppdatering med bilder

Hellu, sitter på min fikarast. Snart ska jag hem och då ska jag ladda upp bilder från shoppingen och lite annat. Jag har haft lite dåligt med tid för att ladda upp bilder nu i veckan. Jag kan ju bara ladda upp bilder hemma inte på jobbet. På jobbet kan jag ju iaf skriva lite inlägg på mina raster, bra va att jag har rast 3 ggr om dagen så jag håller mig uppdaterad haha.

Kom just på att jag måste panik handla innan jag åker hem, jag har ingen mjölk hemma. Och det är en av de viktigaste sakerna jag har hemma, mjölk... Med tanke på att jag typ lever på cornflakes och mjölk så är det ju ganska mycket panik om mjölken är slut haha... men förhoppningsvis så går det fort inne på Kvantum, borde inte vara så mycket folk där idag...

Min nya drog, haha...men allvarligt jag blir inte mätt på morgonen om jag inte får min cornflakes..

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0