Shopping!

Godmorgon! Jag och tjejerna var ute och shoppade igår. Eller ja.. jag och Emmelie shoppade Molly hade inga pengar :( Men jag bjöd henne iaf på mat :)
Jag hittade äntligen stövletter!!! så jag köpte två par haha.. bilder på inköpen kommer senare idag.


Här är berget av påsar som Emmelie och jag inhandlade med ett lyckligt leende på läpparna :)


Nu kommer Emmelie att mörda mig men jag bara måste visa denna bilden för den är såååå komisk. Emmelie skulle pröva ett par siden-byxor eller vad det nu var. och upptäckte att larmet satt på ett minst sagt roligt/dåligt ställe hahaha.. vi skämtade om att hon såg ut som Lille-skutt haha.. Jag varnade Emmelie för att jag skulle sjunga Greased lightning varje gång hon hade på sig dem (eftersom de såg ut som Olivia Newton Johns byxor i slutet av filmen Grease.. Vet inte om det var därför hon inte köpte dem... Jag tyckte att de var fina på henne iaf :)

Emmelie köpte Ett par lår höga stövlar från Scorett, En jeans-kjol från Vero Moda, ett linne/tunika från Vero moda, och en rödrutig väst från New Yorker som jag och Emmelie har delad vårdnad om haha.. det fanns bara en kvar i rätt strl och båda två ville ha den så vi delade på den :)





Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0