Present....straff?

Hej, tänkte bara hinna med ett inlägg innan jag ska åka till syrran och byta om inför shoppingen efter Maires present (och nej jag tänker inte avslöja något MARIE :) tydligen skulle hon oxå börja läsa min blogg vilket är jätte roligt men man får väl akta sig för att försäga sig om presenten nu hihi..

"Fast jag tycker inte att hon ska ha någon present, jag tycker hon ska ha ett straff..." (Från Yrrol)

Detta ät till födelsedagsbarnet i ära ;) "Vi kan göra en sagoprinsessa i marsipan men rosa underbyxor i creppapper som krusar sig och när man rör vid henne så kommer det fågelsång så där mystiskt och sen blir det svart....eller jag vet inte?!"

Kram på dig Marie!

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Eller hur?! Han är verkligen hur cool som helst. :)



Min helg har varit helt okej. Jobbat bara och haft nattgib! ^^

Hur var din helg?



Puss

2009-09-28 @ 23:01:46
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Marie=Gammelmoster

Åh nu sitter jag här och undrar vad jag ska få för straff : ) spännande, spännande bara det inte blir det där som skjuter skallen av en : (. Fin blogg älsklingsunge vi ses kramis

2009-09-30 @ 08:18:00

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0