Meh, låt Drew B. Vara i fred!

Läste nyss på MSN att drew Barrymore har fula frisyrer. Men va f_n låt henne va! Vem har sagt att man måste se ut som alla andra? Och vem har sagt att man inte kan ha en badhairday? Laddar upp bilderna de hade med som exempel på hennes "hemska" hår... Jag menar lägg av..


Här tyckte de hon hade tråkig frisyr...men va f_n är hon på röda mattan eller? Kändisar måste väl oxå få gå ut utan att vara super stylade?!

Här tyckte de att hon hade slitet hår, men vem har inte det? Jag tyckte håret var fint på denna bilden.


Här tyckte de att hon inte passade i denna frisyren... men jag tycker att det ser ut som om hon är på inspelning av något. Och då tror jag att det är regissören som bestämmer hur de ska se ut? Sen tycker jag inte att det är något fel på frisyren här, men vad vet jag?

Här gillade de inte färgen... So what?

Ok, den gär bilden gillar inte ens jag  men jag tycker iaf att det ska vara upp till var och en hur man vill se ut... Sen ser kortet gammalt ut så det kanske var på modet då?

Kommer inte ihåg vad som var "fel" på denna bilden... men inte ser jag det heller, gör ni det?

Här klagade de på att hon hade utväxt från blonderingen... Men är det inte bra att veta att hon inte slösar på pengarna genom att gå till frisören varje dag? Som sagt hon måste ju få vara som alla andra människor...

Här har hon ingen utväxt, det är inte långt och slitet och det är inte page..men ändå klagar de på det... Tydligen så är det så att den/de personen/personerna som gjorde artikeln inte gillar själva Drew Barrymore... Varför ska de annars klaga på ALLt hon gör med håret?

Det måste väl ändå finnas annat att skriva om än att de inte gillar hennes hår? Kom igen skärp er!

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: tilda

Nejmen tack så himla mycket:D

Den är sjukligt snygg och jag älskar den(A)

Men jag har ju sidan som den är i från så de är bara att säga till eller kolla min blogg om du vill ha en sån också eller så^^



PUSS^^

2009-09-16 @ 17:11:46
URL: http://tildaaas.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

HAHA okej, du var sist! :D



Håller med dig där, orka snacka om hennes hår! Men bara för att lägga in en notice så tycker jag att den typen av frisyr idenifierar henne.

Liksom, det känns hon om man säger så. :)



Puss

2009-09-16 @ 19:46:42
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0