Höst bra eller dåligt?

Godmorgon!

Igår var jag och tränade med syrra #1 (Emmelie). Det gick bra och jag har faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha (jag fick typ kramp i vaden på löpbandet så jag trodde att benet skulle gå av...) Sen åkte jag hem och smällde i mig ägg och bacon så den träningen var ju typ som ogjord, men va f_n om pappa frågar mig om jag bill ha bacon så är jag ju inte så dum att jag säger nej?! Jag menar gratis mat, jag behöver inte laga den, jag behöver inte diska och det är BACON... jag veet jag är sjukligt besatt av bacon men det står jag för!Sen slapp jag ju som sagt åka hem till mig och laga mat hihi..

När jag gick hem med Calypso tog jag lite fina höstbilder (trots att jag inte gillar hösten).

Fin klängväxt..

Ägaren hade lindat växten så fint längs med det tråkiga staketet :)

Lönnen i trädgården hemma hos mig plus att himmlen(himlen?) var fint rosa/lila :)

Närbild på de fina lönn löven.

Trots att det är så fina färger på träden och det är mysigt att klä på sig tjocka stickade tröjor och "sexiga" raggsockor..så blir jag ändå lite putt eftersom allt detta betyder att sommaren är över och att jag måste gå och frsya i ett halvår. Det enda jag kan se fram emot i kylan är att det snart är 23/12 min favorit dag på hela året !!! Men det är fortfarande långt kvar...84dagar kvar till dagen innan julafton min favvo...fråga varför om ni inte förstår :P

Vad tycker ni om hösten? Underbart eller ett rent hel_ete?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hösten är mys om de INTE regnar! Annars är det helt underbart, när frosten börjar komma och allt! :D Haha puss och gnag iknät

2009-09-30 @ 13:28:15

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0