Dagens låt 090919

Dagens låt "Pokusaj" med Laka. Det bosniska eurovision bidraget förra året. Jag bara förälskade mig i denna låten som är så larvig att den blir bra! Plus att min syrras pojkvän Amir lärt mig texten (han är från bosnien) så man kan sjunga den korrekt ha ha.. Detta är typiskt en sån låt som jag blir lycklig av att lyssna på och som alltid får mig att le och vem behöver inte en sån låt då och då?

Det komiska är inte bara låten som är halvt baserad på en barn-ramsa utan att de som sjunger ser ut att höra hemma i ett barnprogram haha. Sen är tydligen Helena Bonham Carter's okännda tvilling med och sjunger haha..

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: ardiana

allt bra?

2009-09-19 @ 19:12:44
URL: http://cocolove.blogg.se/
Postat av: Leona

Du är utmanad. Kolla min blogg under rubriken "Utmanad".



Kram!

2009-09-20 @ 11:06:29
URL: http://hunnybunnys.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0