Dagens låt 090902

Dagens låt "God is a DJ" med Pink. Mollys och min låt som vi spelade hela resan mellan Kristianstad och Örsjö på högsta volym med fönsterna nervevade... good times :)


Btw, när denna videon kom ut blev jag helt såld på hennes boustié som linne, så jag köpte mig en boustié och hade den som linne i skolan...gissa om många kollade snett på mig haha, men va fan vi lever bara en gång och får göra det bästa med den tiden vi fått XD Jag ångrar inte en sekund av de gånger jag hade på mig detta och var stolt :D


Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Molly

Det ÄR verklig VÅR låt! Haha! Fan va kul vi hade! Saknar dig! <3 puss och gnag i knät

2009-09-02 @ 17:52:26

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0