Lugn lilla grisen

Nu har jag lugnat ner mig sen igår :)
Jag var väldigt uppretad igår för punkteringen så det blev inte så mycket skrivande gjort igår...
O sen har man ju fastnat i facebook-spel-träsket... jag satt och ignorerade alla som ville bjuda in mig i spelen i typ ett halvår o till slut gick jag med bara för att kolla. Och sen blev jag då fast, det är inte särskilt roligt egentligen men det blir lite tävling om vem som blir bäst. Och så blir jag alltid lika triggad varje gång jag går upp en level och kan köpa nya saker...det blir lite som en drog, man vet att det är totalt onödigt och och att man egentligen inte får ut något av det men ändå måste man... om någon hittar ett rehab för farmville/fishville/cafeworld-beroende hör av er till mig :S

Jag var hemma hos mamma o pappa en stund längre igår, Emmelie var där och gjorde köttbullar :) Jag sa att jag inte skulle ha något men fasen vilka goda köttbullar det var!!! Jag skulle bara smaka 1, men jag åt säkert 10 till slut haha... sen hade hon ju skalat morötter (väldigt goda när man kan vara lat och slippa skala dem själv) så då åt jag det oxå. Och då kom jag underfund med att köttbullar och råa morötter är JÄKLIGT gott ihop...Lustigt eftersom jag hatar att blanda mat men det var faktiskt gott :) Betyder detta att jag har blivit stor nu då?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0