Sjuk :(

Jaha då var man sjuk av vaccinet nu då. Nej jag har inte börjat törsta efter människo-blod eller blivit ljusskygg så zombie varning är det väl inte än :S Men det är ju typ som influensa så jag vet inte om zombie låter så dumt just nu...

Jag var duktig och tvingade iväg mig till jobbet iaf så jag jobbade halva dagen innan jag insåg att jag inte mådde bra. Så nu ligger jag hemma nerbäddad i sängen och väntar på att illamåendet ska bli bättre. Skit säger jag bara.

Orkar inte skriva mer, tack för idag.
Godnatt jord!

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ouch, så du fick sprutsjukan. Tråkigt. Men en tröst är ju att det snart är över!

2009-12-02 @ 20:06:09
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0