I-lands problem?

Shiet va trött jag är!!! (jag stavade fel på shit med mening detta ska inte skyllas på dyslexin eller hur det nu stavas??). Och för att demonstrera detta ska jag citera Peter på jobbet "bara slutt kvar?!" hahaha fan va lätt road jag är, måste bero på att jag är trött? fast jag är ju alltid lättroad...eller betyder detta att jag alltid är trött?? hmm

Any way... vi har hållt på att flytta alla möbler på jobbet då det ska göras om och målas i flera rum så det har varit rätt jäktigt ett tag nu på förmiddagen. Så nu är man helt slut efter alla kartonger, bord och dylikt som man burit på.. Men vi tröstade oss med att äta på mcdonalds på lunchen så då blev det genast mycket bättre :)

Jag satt ju som sagt hela kvällen igår och skrev noter till twilight, så jag är nog trött från det oxå. Jag hade tänkt att sova tidigare igår typ gå och lägga mig vid 21.00 men sen fastnade jag ju som sagt och kom inte i säng förrän 23.30 så jag får väl skylla mig själv. Kanske man kan sikta in sig på att somna tidigare ikväll? Jag har ju ändå inga tv-kanaler att titta på :S Usch jag borde verkligen ta tag i det där med tv:n så jag kan beställa kanaler, men jag är fortfarande sur på att fastighetsskötarna bara tog bort antenn-funktionen jag vill ju använda min boxer!! *Snyft* jag vet jävla bortskämmda "svenska" flicka som inte har mer än 1,2 och 4 på tv:n när det finns de som inte har mat eller vatten... ska gå och ställa mig i skamvrån nu tror jag?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0