Sängen viktig att trivas i.

Jag fick för mig att fixa lite extra med sängen idag, som ni kanske har läst innan har jag haft problem att sova sedan mitt "spöke" eller vad det nu var störde mig. Så nu var det dags att frächa upp sängen lite (jag har ju dessutom en ny säng som är "lite" bredare än min förra som var 90cm/nu 140cm  för att vara exakt). Tips var inte rädda för att blanda färger och mönster, förvånandsvärt mycket blir snyggt om man bara kombinerar det rätt. Letar just nu efter en lampa och ersätta min gamla fula med, får se hur det går med det... annars tycker jag att det blev rätt fint, se själva.


Här har jag använt Lila påslakan + örngott från IKEA, Blå/lila rangigt överkast från Indiska. Prydnadskuddar från Indiska.


Att bro på påslagan, jag bara ÄLSKAR denna knapp som numera installerats i änden av påslakanet för att förhindra att själva täcket åker ut eller syns. Mycket bra tycker jag!




Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0