Febern är jobbig..

Fortfarande sjuk, nu har jag dessutom fått feber "bara" 38°C men för en som brukar ha 35°C i kroppstempratur är det väldigt mycket.. jag veeet det är lågt med 35, men jag har väl ärvt det av pappa han brukar oxå ligga runt 35 i vanliga fall (vilket måste betyda att man har feber om man har 37? eller?). Det värsta med att vara sjuk är att mitt reda dåliga blodtryck blir ännu lägre så jag kan inte ställa mig upp för häftigt för då svimmar jag. Det låga blodtrycket beror delvis på att jag är så lång och då blir det svårt för blodet att pumpas upp snabbt till hjärnan och när man reser sig är det just det som behövs men som inte fungerer så bra på mig (speciellt när jag är sjuk) och då svartnar det för ögonen...

Jag har legat och tittat på skärgårdsdoktorn hela dagen idag och läst min bok. Jag gillar att titta på skärgårdsdoktorn eftersom Samuel Fröler (huvudrollsinnehavaren) har bott i Nybro där jag kommer ifrån och hans pappa Lennart Fröler som var präst här när jag var liten döpte mig :) Lite rolig fakta:)


Nu ska jag gå och lägga mig jag orkar inte sitta mer...

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0