Dumma svininfluensan.

Hellu, sitter på min lunchrast och skriver (jag har precis ätit lövbiff med hasselbacks-potatis och "bea"-sås gott!). Jobbar första dagen sedan jag blev sjuk, det är jobbigt men vad gör man inte för företaget ;) Jag är inte sjuk längre men jag är inte frisk heller.. det är det där jobbiga mellan tinget. Jag har ingen feber längre och jag är inte lika förkyld som innan men lungkapaciteten är typ som en 3:åring som röker tre limpor om dagen :( Bara jag går till bilen känns det som om jag sprungit 1000m och så jag blir trött och anfådd hela tiden... Men jag har fått Vicks av mamma som jag typ lever på nu, jag sniffar det, jag inhalrerar det och smörjer in mig med det för att lungorna ska kännas bättre. Och det gör det faktiskt en stund iaf.. Tack mamma! Det är inte alla som har en privat legitimerad sjuksköterska :)


Bra uppfinning är typ vasselin med eukalyptus, så man går rund och luktar tuggummi/tandkräm :)


Men de är verkligen super snäll på jobbet idag. Alla undrar hur det är med mig och säger att jag bara ska ta det lugnt och inte stressa och bara sitta på kontoret idag :) Jag har verkligen världens snällaste jobbar kompisar!!! Tack för att ni finns!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0