BSB 4/dec!

Nu är BSB Hovet Stockholm bokat och betalt för 4/12! Ska bli så roligt! Jag och min syrra Emmelie ska åka upp till stockholm den 4/12 och stanna tills den 6/12. Konserten är på fredagen den 4:e sen ska vi shoppa och äta gott de andra dagarna. Några juklappar hoppas man ju på att hitta oxå, roligt att man kanske kan få tag på något i julklapp som man inte kan skaffa i Kalmar! Vi får se haha. Tyvärr kunde lillasyster Molly (kallar henne det för vi är i princip systrar, fast att vi är kusiner), inte följa med denna gången så det var ju lite tråkigt. Molly var ju med sist när vi var på Beyoncé i Globen 13/5 2009 och det var super kul! Men jag och Emmelie får kul iaf, jag får köpa någon tröst present till Molly i Sthlm ;)



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, det ska bli helt underbart!

2009-08-18 @ 16:10:17

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0