Örsjö-Boda ikväll!!!!

Ikväll är det Fotboll Örsjö spelar hemma mot Boda!! Vi bara måste spöa dom! Jag bryr mig inte om, om vi skulle förlora alla matcher vi har kvar bara vi vinner mot Boda! För er som inte är härifrån så ska ni veta att vi är ärkerivaler sedan urminnes tider, (undefär som Nybro-Växjö i hockeyn haha). Plus att jag vill att Boda ska förlora för att min granne spelar för boda, och ni som känner mig vet ju varför jag INTE tycker om honom *morr* :( (vi kan ju bara säga att han varken är trevlig eller snäll mot mig när han är full...)

Any way.. Vi skojjade lite om att jag skulle vara med och spela eftersom typ halva laget är sjuka (svininfluensan?). Då sa jag att jag ville stå i mål eftersom jag inte är bra på att springa (är någon förvånad med tanke på att jag har världens sämsta kondition). Så då skulle jag spela i rosa tröja och rosa pumps haha. Vår målvakt har rosa tröja och rosa fotbollskor och han är nr 2....hahahahaha (intern skämt).



Vad tror ni, kanske de kommer av sig och gör självmål haha :P
Chockade blir de väl om inte annat haha (man ser ju inte precis ut som på bilden :P)


Blessed be!

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

cool design =)

2009-09-04 @ 16:06:09
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Ness

åh vad roligt lycka till :D

svarar på kommentarer själv då :)?

2009-09-04 @ 16:41:48
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

ja det måste ni haha:!

du med! :D

2009-09-04 @ 17:08:55
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0