Nya kläder o skor

Här kommer de utlovade bilderna från shoppingen igår..

Svarta mocka stövletter från New Yorker (underbar affär btw)

Lila mocka stövletter från New yorker


Flätat hårband från Gina tricot.

Lila kjol med svart bälte från Vero moda.

Shopping gänget, Emmelie, Jag och Molly. (Coola-snubben, sista mohikanen och hon gråter hahaha)
Vi trängde ihop oss i ett omklädningsrum så de andra i affären tyckte nog att vi var lite crazy haha..


Jag och Molly hittade två pallar att sätta oss på medan Emmelie provade kläder, gissa om det är skönt efter en heldag :) (det här är den enda bilden då vi var allvarliga annars låg vi dubbel-vikta och flabbade hela tiden haha).


Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

jag tänkte faktiskt skriva kondithoren men vi va tvungna att skriva ens efternamn och så som jag har gjort på bilden tyvärr :(:/ Men självklart ska de heta de sen :D ja sa de till morfar och han tyckre att de va en as bra idé :D han skulle säga de till alla sina lastbilskompisar isf :D hahahaha puss och gnag i knät. Förlåt för att jag inte kom idag men vi syns på fredag :D då blir de filmkväll och massa snusk snack i kiosken ^^ mOOhahha jag sa inte de där 8-) hahaah! jag är trött :D

2009-09-09 @ 20:59:07
URL: http://thelly.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0