Naglar och hår

Som jag skrivit i mina tidigare inlägg så har jag ju färgat håret och målat en ny design på mina naglar, här kommer bilderna jag lovade:)


Här blev det då ljusrosa grund med ljusgrön topp och mörkrosa blommor på.


Och som alltid har jag målat dem själv, bra va?


Och här är då min ny färgade frisyr (oxå själv gjord). Lite mörkare än innan, nu är det mer svart än brunt:) "Me like" vad tycks? Här fick jag till och med lite av mi gröna färg i ögonen som inte syns så bra om man inte är riktigt nära :) (alla tror typ att jag har svarta ögon)

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: EMMA

så fina dina naglar blev, jag skulle aldrig kunna måla så.

2009-09-04 @ 18:02:22
URL: http://randiglakrits.blogg.se/
Postat av: Ness

nej va tråkigt :(... bättre lycka nästa gång som man säger :D



snyggt ;)

2009-09-04 @ 20:07:27
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0