Kläderna till Sthlm

Här är kläderna som jag inhandlade för några veckor sedan som jag planerat att ha på konserten i Stockholm den 4/12... hehe nu hann jag klämma in det datumet en gång till..någon som blivit totalt tokig på mig än för att jag tjatar? Skit samma jag är glad för att jag ska få åka till sthlm om inte bara för koncertens skull utan för att man ska få äta allt gott tex. Frukost buffé (snacka om att vi tjänar in pengarna på hotellet på det vi äter på morgonen haha), Lunch bestående av grillad toast med pesto marinerad kyckling MUMS i Gallerian, Vitlöksbiff och mjukglass buffé på Jensens Böfhus (som jag redan bokat bord till) osv osv osv... (ja vi typ bara äter när vi är i Sthlm, varför tror ni att jag måste banta nu för?).

Any way tillbaka till kläderna (nu snöade jag in på mat igen haha jag är sjuk)..

Jeans leggings från Gina Tricot och svart LÅNGT linne från Gina Tricot..

Linnet var bara såååå snyggt, svart bommulstyg med siden band runt nacken och silver detaljer i rigningen, detta var bara sååå jag! Skönt när man hittar sånt som man bara känner att man kan köpa utan att få ångest (som jag typ alltid får).

Vad tycks?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0