Jag kan oxå beatboxa...not!

Läste ett inlägg om en person som är grym på beatbox Joseph något heter han. Jag kom då ihåg att jag sett honom för några år sedan när min kusin Tobias hittat ett klipp från när han var med i uttagningen för Idol i frankrike (lägger upp det nedan).

Och då vill jag bara säga att jag faktiskt kan få fram två olika ljud samtidigt, men där går gränsen haha. Men den här kille är ju helt grym!! Jag sitter fan fortfarande och gapar när jag ser klippet och kommer på mig själv med att kolla efter alla personerna som gör ljuden...men det är ju bara Joseph...coolt!

Och med rubriken i tanken måste jag passa på att lägga in detta roliga klipp med karaktären "Borat" som ska lära sig bli komiker...not. Ha ha.. (Jag veet jag har sjuk humor).


Och så vill jag be om ursäkt för att jag är beroende av Youtube...men sån är jag :)

Vad ska ni roa er med ikväll?

Blessed be! 


Kommentarer
Postat av: Molly

Haha ne de är inte så stor skillnad haha men lite hör man :D haha vem är Pelle!? :O Haha helt plötsligt så ser ja inte fram emot söndag! haha bara skojja längtar efter dig! :D puss och gnag i knät

2009-10-02 @ 15:55:35
Postat av: m'

i helgen ska jag spela match, va med kompisar och ta det lungt bara ! :)

dudå? :D

2009-10-02 @ 16:26:38
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0