mer jul!

Varför är man uppe sent när man vet att man kommer att vara skit trött dagen efter?
Sv-för att man är korkad!
Jag städade iaf lite igår så någon nytta gjorde man, eller ja dammsög lägenheten...
Jag har slagit in julklappar oxå :) det är roligt! Jag tycker verkligen att det är super roligt, det är faktiskt roligare att slå in julklappar till andra än att öppna mina. Ofta får jag slå in mina julklappar oxå eftersom mamma avskyra tt slå in paket så det är alltid en bonus :) Och nej jag tjuvtittar inte i paketen (mamma brukar se till att de är väl igentejpade) Fast jag brukar skaka på dem bara för att det är så kul :)


Jag tror att jag ska göra praliner i helgen...jag kan inte hålla mig längre, det är ju så roligt att göra dem! Kanske får jag hjälp av Molly? *blink blink*... De har börjat tjata på mig på jobbet att de är sugna på mitt julgodis så kanske jag ska fixa lite till dem. En rolig sak är att de börjat kalla min "vårt lilla ljus" eftersom jag fixade fram en ljuslykta efter att de klagat på att det är mörkt och trist...hehe..naturligtvis var jag tvungen att skämta med dem och fixa ljus och det uppskattades verkligen haha..Vad gör man inte för sina arbetskamrater?

Kolla va gott det ser ut! Jag önskar att jag kunde äta det...

Jag var bara tvungen att lägga upp denna bilden...det är ett skrivbort i choklad! Något att knapra på till rasten? haha..

Usch idag är det verkligen grått och trist, snön är borta och har lämnat kvar blöt lera över allt. Molnen hänger gråa, tunga och hotande om regn. Dimman har lagt sig som ett blött, grått täcke över hela staden...trist, trast, trombon... Jag vill ha sol och kallt...och jag måste erkänna att lite snö hade varit mysigt... men bara lite och bara om det är riktigt kallt annars är det bara jobbigt. Fast fryser det på nu när det är så blött så kommer det att bli svinhalt...så solen får komma först och torka upp allt.

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0