Men lägg av dåliga reportrar...

Läste just att "Nu är det bevisat att Robert Pattinson och Kristen Stewart är ett par" detta är ju typ 236785 gången de påstår det och de har väl säkert förnekat påståendet lika många gånger? Och eftersom jag blivit såld på Twiligt så var jag ju tvungen att läsa.

(Artikeln med bilder nedan)



"Nu är det inte längre någon idé för Robert Pattinson och Kristen Stewart att försöka förneka att de är mer än vänner!

På väg från en presskonferens i Paris i måndags kväll gick ”New Moon”-stjärnorna hand i hand till sitt privatplan, och Rob verkade mer än nöjd över att äntligen få visa kärleken offentligt.

De två skådespelarna har omgivits av romansrykten ända sedan inspelningen av ”Twilight” förra året, men de båda har gång på gång dementerat att de är ett par. Efter de här bilderna lär det dock inte längre spela någon roll vad varken Rob eller Kristen har för spännande förklaringar…

 

AV MIMMI LEXANDER"

(jag nedan)
Jaha...?? så då är de ihop för att Kristen håller Rob i armen? (Ja ARMEN och även om det vore handen så tror jag knappast att detta bevisar att någon är ihop i så fall är jag ihop med typ alla mina kompisar utan att veta om det :S) Jag blir så trött på detta tjat om att nu är de nog ihop iaf. Men va fan låt dem va! Om de nu är de så vill de ju tydligen inte prata om det och om de inte är ihop så är det väl bra att de kan umgås som vänner? Visst finns det kemi mellan dem vad man kan se på bilderna, men de är ju skådespelare och kompisar så då tycker jag att det är möjligt att det kan finnas utan att de behöver vara tillsammans... Men vad vet jag, jag är ju bara en vanlig dödlig ^^

Någon mer som är trött på allt tjat om deras förhållande/icke förhållande??

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0