Klantarsel?

Hej,
Jag ska försöka vara mindre tråkig idag ;P Men som sagt så har man vissa perioder då man inte har något intelligent eller roligt att skriva om. (Ifs så ska jag nog vara försiktig med att påstå mig vara intelligent haha).

Jag kan ju börja med att säga att min käke är så gott som återställd nu (Molly har varit orolig att jag skulle vara totalt handikappad resten av livet). Det knäpper lite i käken när jag gapar stort, fast å andra sidan har den gjort det sen jag blev slagen med en bandy-klubba på gymnastiken när jag gick i 5:an så det är nog inte Mollys fel ;)
Kom just på att jag skriver VÄLDIGT mycket om mina skador...kanske jag borde ha en egen kategori för det så ni kan sålla bort dem hehe..(I så fall ska den kategorin heta Klantarsel)


Jag skrev väl att jag börjat tända ljus på jobbet? Det som förvånar mig är att alla blir så glada av en sån liten gest, alla får ett stort leende när de kommer in till jobbet och ser att ljuset är tänt. Och så säger alla snälla saker till mig hela tiden och skryter om hur snäll o go jag är... Riktigt roligt, särskilt när jag inte förväntade mig det. Jag tänkte ju bara att det kunde vara mysigt och att det skulle uppskattas. Men jag fortsätter väl med det för det är roligt på jobbet när det är sån här atmosfär :)

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0