Hjälp ÖIF!!!


Jag fick reda på en jätte rolig grej igår :) Örsjö IF hade startat en webbshop med kläder för att stödja ÖIF!
Med tanke på att det inte gått så bra för föreningen och det har varit dåligt med idéer så är detta första riktigt bra insiativet. Länken har ni här http://orsjoif.spreadshirt.se/ som sagt så är detta en bra idé då spelarna annars får sälja lotter och newbody typ 50 ggr om året så det börjar bli lite tjatigt, och eftersom Örsjö inte är så stort så har nu alla familjer typ 50 par newbody och vill inte ha mer... Så äntligen kommer något som vi faktiskt kan sälja!

Det är lite blandat med kläder med olika ÖIF tryck. En t-shirt ska jag absolut ha iaf det är den första på sidan där det är en hand som "peka-finger" och så står det  "I'm from Örsjö" :) jag bara måste ha den på jobbet!! (Eftersom alla bara klagar på Örsjö så bara måste jag haha.

Jag bara måste ha den haha...fan va mobbad jag kommer att bli :)


Nu vet jag att det knappast är allas dröm i hela sverige att gå runt med en småländsk idrottsförening på tröjan, men man kan faktiskt beställa dem med valfritt tryck så det behöver inte stå ÖIF på dem ni kan i princip få vilket tryck ni vill, och med tanke på att kläderna är rätt billiga så tycker jag att detta vore något för alla :) Sen stödjer ni en förening och gör då samtidigt lite "Charity" hehe...

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0