Chili igår :)

Jag var ju på Chili i går, det var riktigt roligt:) Dansade gjorde man ju, och det var riktigt roligt. Sen var det väl den vanliga kvoten av äckliga fyllon där som tror att alla vill ha dem men så länge de håller händerna i styr får man nog vara nöjd haha.

Fick den vanliga kommentaren typ 50ggr igår "Fan va långa ni är!" (Syftar på mig och min syrra som är 185/187cm långa). Man liksom "ja...och? Vad ska jag göra åt det?" man känner sig lite som ett circus freak när typ alla säger det hela tiden, tydligen accepterar inte killar att tjejer är över 175?? De känner sig väl hotade då, men hur skulle vi kunna bli på något annat vis med en mamma som är 180cm och en pappa som är 193cm lång? Aja skit samma vi hade iaf skit roligt.


Chili stängde vid 02.00 och vi var kvar tills dess, se gick Emmelie och jag hem till henne i ösregnet och gick o la oss vid 02.30. Vaknade typ 10.30 och hade skit ont i ryggen och var stel som fan..då upptäcker jag att jag inte har rört på mig på hela natten utan har legat på rygg i exakt samma ställning i 8h. Och för en som mig som är van vid att typ vända på mig en gång i halvtimmen så var det tydligen inte så bra^^ Jag måste varit väldigt trött från sprit dans och att jag varit vaken i nästan 24 h haha.

Nu ska jag iväg igen och hjälpa till med maten, vi ska fira thanksgiving idag (fast att det egentligen inte är förrän 26/11 men vem har tid att göra detta en torsdag??) Vi har väl firat detta typ 3-4år nu tror jag, eller firat o firat vi äter kalkon och kyckling med släkt och vänner.


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0