Skrivbords grejer behöver inte vara tråkiga

Jag funderade på jobbet på varför alla skrivbords grejer är så tråkiga. Jag menar måste allt se precis lika dant ut?! Hemma har jag lite roligare tillbehör iaf pärm och tidskriftssamlare (jag tror att det heter det) se bild nedan.


Här har jag en tidskriftssamlare (eller vad det nu heter) från IKEA svart med rött och vitt mönster, jag menar vem har sagt att den måste vara helvit/grå.. Pärmen är inköpt från Bokia svart rygg vit pärm med svart barockmönster(ps samma mönster som jag har på tapeterna i sovrummet jag är inte alls besatt av det mönstret haha). Blå häftapparat. Och vit hålslagare (som jag ska måla mönster på och piffa upp en dag när jag har tid). ser inte detta mycket roligare ut än vanliga gamla tråkiga skrivbords tillbehör?

Jag funderar starkt på att införa detta på mitt jobb ha ha!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0