Shopping

Igår när Emmelie och jag åkte till Kalmar för att se på bio så passade vi på att shoppa lite. Eller ja, det var ju inte meningen att vi skulle shoppa (jag har ju just skickat efter skit mycket kläder) men jag hittade ju massa saker som jag abara MÅSTE ha så då blev det shopping oxå. (Shopaholic?) Till mitt försvar måste jag säga att Emmelie faktiskt oxå köpte ett par saker!! (om det nu är något försvar :) ) Emmelie köpte en t-shirt och ett hårband gjort av fejk-hår som är flätat (väldigt snyggt!). Och jag köpte en massa saker... bilder kommer nedan:


Här är de mindre inköpen från igår: först DVD: "Män som hatar kvinnor" superbra film och hemsk på samma gång. Sen en gummi-anka som piper till Calypso hon bara älskar dessa hon har två sedan innan, en svart och en gul den svarta försvinner lite för lätt och den gula börjar bli lite sliten så jag tänkte köpa en ny till henne.

Sen köpte jag fler hushållsartiklar från samma linje som sopkvasten jag fick i fredags så här är det en mindre borste med skyffel, en diskborste och en rotborste. Och så köpte jag denna ursöta kalender från Hello Kitty så kanske jag kan få lite ordning och reda på vad jag ska göra om dagarna haha. (Och nu tänker Molly usch den är ju rosa...so what!!)


Hittade äntligen en ring som passade på mina feta fingrar (jag skyller på att jag fått för mycket av pappas gener eftersom jag har så tjocka fingrar). Och så hittade jag svarta plutt öronhängen som jag varit ute efter sedan min födelsedag. Båda inköpen hittades på Glitter.


Hittade två fina T-shirts på Gina Tricot och upptäckte att texten blev ännu bättre om man satte ihop dem :) Detta stämmer totalt in på mig haha! dessa hade jag tänkt att jag skulle ha på jobbet och jag hade den lila idag, men eftersom jag bara jobbar med killar var det typ ingen som märkte något... jag är glad iaf :)

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! Den lila tröjan har jag provat på gina :O och jag ångrar att jag inte köpte den vet inte vrf men ja köpte den inte iaf, men den är super fin så nu kommer jag avra avis på dig! :D Haha och ja de stämde om blocket! hahaha du känner mig SÅ väl av nån konstig anledning, kan inte vara för att vi typ ses NÄSTAN varje dag!? hahah gnag på knät <3

2009-08-25 @ 22:43:07

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0