Mycket att göra nej då?

OMG kan någon komma och hjälpa mig upp ur sängen? Skulle kanske ha stretchat igår efter målningen i huset?!

Om nån har missat det så fick vi våra husnycklar i fredags, och sen dess har vi arbetat nonstop.
Fredag bestod av skrapa tapeter och spackla i vardagsrummet.
Lördag så slipade vi vardagsrummet, åkte och köpte färg, skrapade tapeter i sovrummet, spacklade, målade tak och väggar i vardagsrummet...

Nu känns det i kroppen, men kul samtidigt att äntligen ha något eget där man får göra som man vill. Snart behöver jag inte se och irritera mig på dörrfoder och lister i lägenheten som borde ha varit målade för 10 år sedan :)

Nu får jag försöka bända ut mig så vi får något gjort idag med.

Blessed be


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0