My ass!!

OMG tränat för första gången på två veckor efter sjukdom och lathet :) Vi kör ju med HipHop-abs och detta programmet var hips, buns and thighs. Fungerar jätte bra, bara man gör det var jätte duktig innan och körde olika program 6 dagar i veckan i 3 veckor innan jag blev sjuk och fick ha ett avbrott. Det svåra är att börja igen... men idag så blev det av och jag kan säga att träningsvärken satte igång medan jag fortfarande tränade! Så nu blir det väl till att köpa en rullstol till imon så jag kan ta mig till jobbet haha...


Idag är förövrigt dag ett med avgiftning av socker... :S Jävligt svårt när man är så beroende av socker att man typ skakar och tuggar på kudden av abstinensbesvär... nu blir det till att dricka massa vatten så man är kissnödig hela natten? Nä men lite vätska i kroppen efter träning är aldrig fel. och Björn är väldigt intresserad av vad jag skriver tydligen för han ligger och flåsar mig i örat typ... haha

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 04:12:02
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg, allt bra? :)

2012-04-01 @ 09:39:21
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! :) Kolla gärna in min bloppis, det finns massa med snygga o billiga kläder som är till salu! :D Ha det bra!

2012-04-02 @ 21:49:00
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0