SEMESTER!!!!

Nu har jag äntligen semester!


Fick lunch på jobbet som gemensam avslutning, de bjöd på exotisk planka jätte gott och schyst. blev väl mest städning igår eftersom vi storstädar när vi ska vara borta länge. Hann med att montera lite lampor igår iaf, "Star 6-lågig" i rå koppar blev det.


När jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan en halvtimme för att komma in i lugnet till semestern, sen tänkte jag gå ut och sola men då fick jag skjutsa in mamma till Nybro för att hämta hennes glasögon. Jag fick en mjukglass för att jag körde och det tackar man ju inte nej till :) Alltså jag är fan beroende av mjukglass med karamellströssel... Men det sjuka är att det bara är gott tills strösslet är slut sen ger man bort den, tvingar ner resten eller slänger den åt fåglarna. Jag vill ha strössel i hela glassen...Jag behöver gå på rehab, varför finns det bara AA och allt sådant. Jag är beroende av sötsaker, var finns den rehaben?


I bilen hem sa jag att jag tänkte lägga mig och sola när jag kom hem, gissa om det låg ett stort, tjockt och svart molntäcke över hela Örsjö när jag kom hem... typiskt så satte mig med älsklingen och skulle kolla film istället..

Älsklings-Björn gjorde hemmagjord pizza till oss som var skit god, sen blev det godis på det. Och sen hade jag ont i magen resten av kvällen...tydligen ska man inte vräka i sig mat och godis som en val. Fick gå och lägga mig i sängen och somnade vid 18.00 typ och vaknade nu vid 06.30 trött var jag tydligen.


Nu ska vi försöka få lite ordning på lägenheten så det blir färdigt någon gång, och så blir det inflyttnings fest :)

Puss saft och bulle (och samarin)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0