Öland är semester!

Har varit på öland för första gången i år i helgen, ville ite åka där ifrån. Jag ÄLSKAR öland! Om jag kunde och fick skulle jag bo på öland året runt, men tills den drömmen blir sann får jag nöja mig emd soliga dagar på stranden. Badade tre gånger och fick min dagliga dos av karamellstössel (med lite glass). Älsklingen satt mest i skuggan och löste korsord när vi inte badade, men det var väldigt varm så man var i havet ganska länge.


Nu kan jag inte åka tillbaka till öland förrän tidigast onsdag men enligt väder prognosen ska det regna ons-tors så får väl se när solen bestämmer sig för att dyka upp nästa gång... LÄNGTAR!!! Jag måste bara komma ihåg att försöka att bara sola vänstra sidan nästa gång, jag brände mig tydligen på höger sida/skinka och är krit-vit på vänster sida haha polkagris-sanna...

Puss saft och bulle

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0