Mushroom, och jag som inte gillar svamp...

Nu har jag äntligen internet igen, tapetserarna hade lyckats ta sönder vår mottagare när de tog ner el-skåpet för modemet när de tapetserade. Men telia skickade sina gubbar så de fixade det så nu fungerer det igen. Måste bara ringa telia om en ny kod till tv-boxen (som går genom modemet) eftersom den gamla inte fungrerar till det nya modemet.

Helt slut efter jobbet är jag, har hållit på med en krånglig lampa som heter Mushroom, som ser ut som en svamp (där av namnet) hatar när delarna inte passar på en gång så man får sitta och fin justera allt tills det passar så man kan skruva fast det. Jag gör hel vita men var väldigt sugen på att måla röda prickar på så det blev en flugsvamp hihi...men det gjorde jag inte...fick limma fast fingrarna i stolen så jag lät bli färgburken haha.


Mushroom i vitt och orange/vit.

Håller på att titta på filmen Julie&Julia, handlar i stort sätt om att Julie lagar mat efter Julia Childs kokbok och ska göra alla recepten på ett år och blogga om varje rätt hon lagar. Blir alltid så sugen på massa mat när jag ser den men denna gången åt jag faktiskt spaghetti och köttfärssås när jag tittade på den så hjärnan lugnade ner sig haha.



Tänker alltid när jag ser filmen att det skulle vara så jäkla kul att göra som i filmen och laga alla recept i en kokbok och blogga om det... men sen återvänder min hjärna till min kropp på jorden och inser att det inte skulle gå så fantastiskt bra som jag inbillar mig. -Jag tycker ju inte om mat...... min första tanke när jag tänker på att göra en ny maträtt är nä usch jag gör något enkelt som jag vet att jag äter, min andra tanke är om jag byter ut det och det och det mot typ piffi och kyckling så kan jag äta det... Det är bara att om jag byter ut allting så är det ju samma mat som jag alltid äter?! Så får hålla min blogg till det vanliga klaga på skador och allt annat och prata om min underbara hund...

Nu kom jag på att jag inte nämnt Calypso i detta inlägget...fan där sprack det. Äsch om ni läser det får ni stå ut men min hund haha.

"Puss saft och bulle"

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0