Harry Potter byebye

Ikväll ska jag och älsklingen på sista delen av Harry Potter. Ska bli skönt att få se slutet hatar nämnligen filmer som inte är slut när de är slut om det är någon som förstår vad jag menar... De som slutar med ett "to be continued" HATAR jag (om jag inte har filmen hemma med efterföljande film redo för uppspelning). Jag får nästan lite psykbryt av sånt, jag vill ju inte vänta jag vill veta nu oavsett hur det slutar.


En smart grej jag gjorde när sagan om ringen började visas, var att jag väntade med att se dem tills sista delen visades på bio, då gick jag helt enkelt och köpte film 1 och 2 tittade på dem och gick sedan och såg tredje på bio. Jo visst blev man typ utmobbad för att man INTE hade sett filmerna när ALLA andra hade gjort det men då slapp jag den där panik ångesten över att inte få se slutet med en gång (sen var jag besviken på att dumma Frodo inte dog retade mig på honom i alla filmerna men men...)

Med risk för att bli blogg-lynchad... jag hoppas att Harry Potter dör i denna filmen... jag vet inte varför antagligen samma anledning som med "Frodo", jag irriterar mig på honom...eller är jag en äkta Slytherin och är "evil to the core"...


Puss saft och bulle (förgiftad bulle??)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Håller med. Jobbigt att vänta. Själv väntar jag på 4e Twilight-filmen. Blir tokig :-o haha

2011-07-31 @ 13:36:29
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0