Flower power...

Tog bilder av mina blommor i trädgården och insåg att jag hade blommor både inne och ute... tydligen har jag omedvetet valt blommiga tapeter till alla rum utom vardagsrummet där det är rutor...





Svart/vita rosor på tapeten i köket...

Lila tapeter med vita hundkex i hallen...och naturligtvis ska hunden vara bland hundkexen :)

Blå tapeter med blommönster i sovrummet... Känner mig lite som Ferdinan "jag trivs bäst här där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på blommorna..."

Blommor på hjärnan??

Puss saft och blomma?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ah vad vackert!

2011-07-30 @ 10:01:20
URL: http://jonna.walden.blogg.se/
Postat av: Ani

Hej!

undrar om du vet vad tapeten med hunkex heter, den är sååå fin :)

2012-03-06 @ 02:22:37

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0