CALYPSO :)

Har tagit lite nya sommar bilder på Calypso min älskade vovve :)


Calypso vaktar Alva (Emmelies dotter) som ligger och sover i trädgården.


Calypso ligger och solar brevid mig på uteplatsen vid nya lägenheten.

Calypso undersöker om jag verkligen fått bort bladlössen från våra rosor. Eller tänker hon "jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på blommorna..." hon kallar ju kalven av en del så varför inte ;)


Till slut blir det för varm så då flyttar jag hennes filt a.k.a-"nanan" in i skuggan, fast hon är inte överlycklig att jag inte flyttar med henne...hon är ju en sån mamma-gris så hon måste vara så nära mig som möjligt..


Calypso poserar som sfinxen :)

Puss saft och bulle.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0