USB värmare??

De flesta har nog hört talas om diverce värmande artiklar som utvecklats till att få ström från datorn genom USB.. men vissa uppfinningar är kanske lite överdrivna?

Värme för frenetiskt mus-klickande? ^^ haha det är väl ok fast vet i fan om jag velat ha en hamburgare till det?


Hand värmare för de som knapprar på tangentborted så fort att blodet överger fingararna till kylan?? Aja, detta kan jag gå med på det händer väl att man blir kall om fingrarna ibland vid datorn...fast det händer mest när jag spelar piano...undra var usb-portalen sitter i pianot?? haha


Värme-tofflor? Ok jag erkänner jag är ju en av de som fryser fötterna av mig vid datorn så detta är oxå ok.


Varmhållare till kaffe/te/chokladmjölk? Om det fungerar så kan det väl vara bra, men är det inte lika enkelt att dricka upp allt innan det blivit kallt eller gå o värma det i micron?? aja finns säker de som inte kan leva utan det :)


Jaha??? Och nu kommer vi till den mest onödiga uppfinningen...bröst-värmare? För de som fryser om brösten vid datorn? Nu har det väl ändå gått lite väl långt? Om man fryser så dant om brösten kan man väl ta på sig en tröja till?? Kom just på tanken om jag skulle ha sånna på jobbet...hur förklarar man att det hänger ut sladdar från brösten till datorn?? "Eh jo det är den nya inmatningen till datorn?" "Jag tycker om ström i brösten"? Sick sicck sick sick... Är det någon som har upplevt att de bara frysen om brösten och absolut måste använda detta??

Eller är det bara jag som inte fattar?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0