Träningsvärk

Jaha då har man avnjutit sin goda melon sallad till lunch. Skulle äta något nyttigt till lunch idag eftersom jag ska få äta pizza ikväll :) Det ska bli så gott, sen är det bara att mysa sig ner i soffan och invänta den efterlängtade sömnen. Jag vet inte vad det är men jag är typ helt slut efter denna veckan. Ifs har jag typ bara varit hemma när jag skulle sova men ändå... Tydligen är jag inte gjord för att vara aktiv 16 timmar om dagen fem dagar i veckan...Aja man kanske vänjer sig?

Jag tränade även igår och upptäkte att jag verlkligen har världens dåligaste kondition. Om det fanns ett pris för detta skulle jag vinna det lätt :P Så idag har jag sjukt mycket träningsvärk (vilket antagligen är ett plus för då fungerade ju träningen?). Fast å andra sigan så är man ju smidig som en gammal kärring när man har träningsvärk... Det positiva är att jag gick ner ett kg bara efter att jag tränat klart så det blir man ju alltid glad av :) Ifs så var det antagligen bara vatten vikt men ändå ;) I fall jag gör detta träningspasset typ varje dag till den 4/12 så kommer jag kanske i jeansen lagom till sthlm?? *hoppas* (It's my skinny jeans). Sorry för den dåliga handfilmningen...


Jag veet fan va jag tjatar om sthlm och bantning/träning...men jag har inget annat att prata om just nu...

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Jonna

JA men du tranar iaf jag gar fan inte ens till gymmet utan att komma pa nagon anledning att genast ga darifran haha. Ja jag vet inte jag tror en grandis ar for stor for mig. Vara hyresgaster i andra huset har en san. Han e sa fin men Alex vart helt forstord nar han sag den o sa" de javlarna har en hast pa balkongen" hahahahaha sa trog han e.

2009-11-06 @ 23:12:23
Postat av: Jonna

Han har sett en innan pa bild har namnligen visat dina bilder. Han gillar med din blogg fast han fattar ingenting men han gillar bilderna pa dina promenader i skogen. Tycker Sverige ar fint. Imorgon ska jag till gymmet minsann. Kanner att jag saknar o trana, brukade ju halla igang med massa innan men slutade ju nar jag akte hit. Gick up typ 10 kg i vikt av allt festande, men sen gick jag ner ingen nar jag akte hem till Sverige 2008. Nu e jag nojd men kanner att for halsans skull vore det bra om jag tranade lite. Oj fan nu blev det ett inlagg o inte en kommentar haha puss o kram

2009-11-08 @ 13:18:41

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0