Stress :S

Fasen va stressad jag är hela tiden nu då..
Alla är typ sjuka på jobbet så jag är överallt och ligger efter med typ allt på alla avdelningar. Känns som om man skulle behöva semester sen när alla är friska? Äh jag ska snart till Sthlm den veckan jobbar jag bara 4 dagar s¨å lite mini semester blir det iaf :)

Jag är stressad sen igår oxå. Det började med att mina arbetskamrater tjatade som vanligt om att det måste vara dags för mig att bjuda på julgodis snart. Jag förklarar som vanligt att jag inte bjuder på julgodis förrän sista veckan innan jul, för jag har inte råd att göra godis varje dag fram till jul och bjuda på (det är faktiskt ganska dyrt att göra praliner...) aja sen slutade det med att jag fick en peng de andra hade sparat ihop så jag skulle göra godis till dem haha. Så det bar iväg till affären och köpa massa choklad och annat till godiset. Sen hämtade jag Molly som skulle till Örsjö (konstigt nog ville hon följa med mig när jag sa att jag skulle göra praliner hehe).

Lagade lite mat till mig först så jag inte skulle hungra ihjäl när jag höll på med chokladen, så jag inte råkar äta choklad när jag inte tål det.. Jag hann väl med att påbörja 6 sorter, 3 blev helt färdiga och de andra står hemma i skafferiet och väntar :) Jätte roligt att göra praliner faktiskt, men det är ju mindre roligt när man har ont om plats både till att göra dem och att förvara dem. Men det löste sig, jag fick flytta omkring allt så inget står där det ska :)

Jaha och helt plötsligt så var klockan 22.00 så då insåg jag att jag fick sluta för dagen annars hade jag hållt på än :) Molly sov över, vet inte om hon hade något ont i magen för hon hade slickat alla bunkarna haha. Aja sen börjar jag dagen med att försova mig typ 30 min så då blev jag stressad där sen skulle jag lämna Molly på stationen och sen till jobbet...Och som sagt så är ju typ alla sjuka så då blir det ju automatiskt stressigt här med. Nu har jag iaf haft lunch så jag har fått sitta ner och ätit min broccoli i lugn och ro (nu grimaserar Molly för att jag pratar om broccoli, men jag ska nog kunna lära henne att äta det med haha).

Nehe nu ska jag stressa vidare, sova får jag göra ett annat år :P

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0