Stormen Moa??

Fasen vilken storm det var igår! Var nog nästan så att den skulle få ett smeknamn iaf?? Nä så illa var det inte men det blåste rätt regält, och spöregnade. Och denna kombinationen gjorde då att det regnade nästan helt horisontalt så paraply var ju bara att glömma haha. Det blev inte till att gå ut på hela kvällen jag satt inne o glodde på tv:n istället (jag försöker att inte låtsas om att jag hade gjort samma sak även om det inte regnat haha).


Molly kom förbi och gjorde mig sällskap. Jag fick låna ut ett par strumpor till henne eftersom hon hade tagit på sig söndriga skor och gått till mig. Det lustiga är att jag inte tror att hon har några skor som INTE är söndriga... Och det som är ännu lustigare är att hon typ har nya skor hela tiden och ändå är de sönder efter typ 1 dag??? Måste vara något lurt med hennes fötter. Jag har ju kvar skor sen högstadiet som bara är slitna inuti och som fortfarande passar... (jag köper typ nästan aldrig skor eftersom det inte finns skor i strl U-båt...)

Aja, efter ett tag börjar Molly oroa sig för att hon ska gå hem i stormen och då kommer jag på att hon kan sova över. Hon skulle ut till nybro samma tid som jag skulle till jobbet så då fixade sig skjutsen :) Vi var uppe och tittade på Grey's Anatomy innan jag bestämmde att vi skulle gå och lägga oss. Sen var det bara upp vid 5.00 och göra sig i ordning och se till att Molly fick mat i sig (jag proppade iaf inte i henne 50 mackor denna gången som jag brukar när det är skolvecka haha).


Så det hela gick ju bra och vi kom iväg i tid både så hon hann med bussen och jag hann i tid till jobbet, det var lite lustigt att ha någon annan än hunden hemma när jag skulle till jobbet men rätt mysigt faktiskt. Det var ju roligt att ha någon att prata med på morgonen (hunden är ju inte så bra på att svara med annat än lite gnäll haha). sen var det roligt när Molly skulle platta håret... Hon gnäller alltid på att hon har så platt och tråkigt/sliskigt hår. Och så ställer sig människan och PLATTAR håret ännu mer!! Jag påpekade detta men då sa hon att det blir mindre platt och sliskigt om man gör så??? Jag fattar tydligen ingenting vilket antagligen innebär att jag är för gammal för att förstå tonårs hår...aja..


Hur har er morgon varit??

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0