Stalkers?

Jaha då var det bara en månad kvar till julafton...fasen va snabbt det går! Nu börjar man få lite panik ångest att man inte handlat alla julklappar än... Jag måste verkligen planera in lite shopping dagar nu så jag kommer iväg och köper dem. Fast jag ska ju till Sthlm om 10 dagar (eller 8 arbetsdagar beroende på hur man räknar) och där ska vi ju handla "julisar" hehe... kul att man ska kunna handla utan att någon har minsta aning om var man varit eller vilka affärer man handlat i :) (känner hur min inre Grinchen vaknar till liv och ler stort).


Fast det kan bli lite problem att frakta hem julklapparna igen...vi ska ju åka buss för en gångs skull. Vi brukar köra själva när vi ska till Sthlm men eftersom det är 4 december när vi ska dit så kan det ju finnas risk för halka och jag är ju livrädd för att köra bil när det är bra väglag så det kunde vi ju bara glömma haha.

Sen skulle vi bo lite mer inne i stan denna gången så man slipper åka så länge i tunnelbanan på natten efter konserten (det är mycket skumma typer i tunnelbanan på natten) och så är man ju rätt trött efter så man vill bara hem snabbt och gosa ner sig i täcket på hotellet. Sen är det ju så att vi valde det hotellet som grabbarna brukar bo på när de har konsert i Sthlm...nä då vi är inte alls stalkers...nu kommer Grinchen fram igen :) Men det är ju inte som om vi ska gå runt hela hotellet o knacka dörr, vi tycker bara att det skulle vara roligt om man "råkade" stöta på dem av "misstag" om man såg dem hahaha...

Nog om detta för idag, nu ska jag inte tjata mer om att jag och Emmelie ska till Sthlm den 4/12 och kolla på konsert med BSB...tror jag?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0