Spik jä_el!!

Jaha, då hade man fått punktering då... som tur är så blev det pyspunka så det märktes inte när jag körde till jobbet, däremot så upptäckte morbror Tony det när han var ute o såg att däcket var ganska platt... Gummit hade till och med lossnat från fälgen så den var absolut ingen luft kvar! Skönt att Tony upptäckte det nu och att jag inte upptäckte det när jag skulle åka hem :S det var höger fram oxå så det hade jag ju knappast tänkt på att kolla innan jag åkte... usch jag hatar när bilar krånglar, de ska fasen bara fungera!!

Aja, Tony var så snäll att han fixade det åt mig så jag fick ett "nytt" begangnat däck så jag kan ta mig hem sen...antagligen får man väl köpa nya däck :S Så gick det med de julklappspengarna jag sparat.. Åh jag blir så sur!!! Det satt en spik i däcket så det var därför det blivit punktering. VEM I HELVETE ÄR DET SOM SLÄNGER UT SPIK PÅ VÄGEN???!!! Åhhhhh SÅ SUR!!!

Sorry för mitt arga inlägg, jag var bara tvungen att avreagera mig på något...


Piss off jävla idiot som slängde ut spiken!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha ha ha underbart roligt du skriver sa bra. Skrattade hogt. Tack for alla bilder pa skogs promenaden sa fint. Hoppas det gick bra med dacken kram kram

2009-11-18 @ 10:47:37

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0