Skit vaccin..

Jaha och nu har man gått med i de vaccinerades gäng då. Jag vet att jag sa att jag ABSOLUT INTE skulle ta svininfluensa vaccinet, men efter alla som dött så tänkte jag va fan jag tar väl den dumma sprutan då då!!
Så när alla (inklusive jag) blir några zombie-liknande varelser som i I am Legend så ska jag vara den första att säga "I told you so....*splatt*" (splattet är när jag blir omvandlad till zombie och äter upp någon...) Jag veeet jag är typ super hypokondriker som tror att det är fel på allt :) Vilket även styrks av att jag känner mig sjuk nu..

 

08.00- jag tar sprutan, känner inte ens att sköterskan sticker mig men känner en brännande kännsla när vaccinet åker in i axel-muskeln. Nej jag tittade inte när jag fick vaccinet jag gjorde rätt för en gång skull och tittade åt andra hållet för att jag inte instinktivt skulle rycka undan armen när de ska sticka. Som jag gör om de ska sticka mig i fingret (som btw gör hundra gånger mer ont än att få ett stick i armen..)

09.00- jag får ont i axeln och det bultar upp i nacken och ner lite i korsryggen. Jag sitter och försöker övertala kroppen att det är inbillning att jag bara känner efter för mycket.

10.00- Jag får ont i hela skelettet, känns lite som när jag trillade av hästen så det gör ont inifrån och ut.

11.30- Jag yttrar mig till mamma-sjuksköterskan om att det gör ont. Hon säger att jag inbillar mig vilket bekräftar att jag är hypokondriker. Men borde jag inte ha kommit på något bättre än bara att ha ont i skelettet då? Jag vet inte jag är ju bara sjuk i huvudet XD och det är INTE av vaccinet det har jag alltid varit haha. (understryks av att jag skrattar åt mina egna kommentarer).

nu (13.06) har ätit och har fortfarande ont i skelettet. Ont i huvudet oxå men det kan ju vara själva överarbetandet för att känna efter om jag inte är sjuk iaf.

Så ge den Inbillade sjuke några socker piller så det blir bättre! (från Molieré).

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0