Party party?

Äntligen fredag!!!!!!!!
Shit va skönt det är när man vaknar på morgonen och bara kan tänka att "men det är ju fredag idag" åh va skönt!
Jaha, igår var det till att handla snacks till förfesten :) Gissa om jag hade problem med att låta bli dem igårkväll^^

Sen fick man ta itu med att gå igenom kläderna så man kunde hitta något att ha på sig. Är det felr personer än jag som kan ha typ 5874390 kläder och INGET att ha på sig?? Till slut hittade jag något jag var nöjd med. Jag lägger kläderna på bänken och vänder mig om och får se att en tornado tydligen har gått genom rummet och rensat garderoberna så att allt ligger över hela sovrummet och en bit ut i hallen...Lustigt att ALLA kläderna kunde sugas ut ur garderoben på det sättet helt av sig själva XD Nä men allvarligt så har jag ju tydligen problem som måste dra ut allt för att hitta något?

Den som ändå hade en sån här stor fin walk-in-closet...


Så det var ju bara att börja plocka in grejerna i garderoben igen och hoppas att inget kommer bort :S Sen upptäcker jag att alla kläderna jag valt är svarta...jag veet typiskt mig men va fan jag tänker inte leta igenom garderoben en gång till! Kanske man plockar fram ett skärp med färg så att man inte ser ut som liemannen iaf XD Sa jag förresten att vi skulle ut på kvällen? Vet inte om jag utelämnade det haha.. O så var det ju då tänkt att man skulle...dansa... får väl se hur det går med den saken enligt min "Dagens låt" så vill jag se ut som tjejerna i Sean Pauls video när jag dansar men i verkligheten...ser jag mer ut som Chandler i Vänner när jag bara försöker haha:



Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0